среда, 3 августа 2011 г.

Брошури по страстям: 1.Чревоугодие, 2.Блуд, 3.Сребролюбие, 4.Гнев

Добрий день

Нарешті я весь матеріал позбирав докупи і посотирував по 8 страстям і відповідним їм чеснотам.

 

Дякую всім, хто мені допомагав це робити

 

Спочатку все планувалось зробити більше афоризмами про кожну пристрасть, але в результаті я накидав туди і статей по темі, які мене в свій час зачепили чимось, або здалися в тему.

Сподіваюсь, комусь пригодиться. В принципі, це результат моєї роботи над собою останній рік.

Якщо хтось помітить щось лишнє – то напишіть)

 

ЗІ Продовження – іншим листом

 

Всіх благ,

Oleksandr POSHTARUK

UNIX Administrator

Hardware and System Support

tel: +380 44 390 67 33 ext: 4055

+ 380 67 404 43 73

www.crediteurope.com.ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий